دوره 7، شماره 69، فروردین 1404، صفحات 53 - 57
نویسندگان : موسی پاک طینت * و کیوان پاک طینت

چکیده :
در این مقاله سعی شده است با مطالعه اصول اخلاق سازمانی و تاثیر آن بر شکل گیری ارتباط با مشتری رضایت مندی مشتریان را مورد بررسی قرار دهد. در جهان امروز مبحث اخلاق سازمانی به عنوان عامل موثر بر شکل گیری سازمان های موفق مطرح می باشد، بنابراین تمامی اعضای یک سازمان در رده های مختلف ضمن پایبندی به قوانین باید نسبت به رعایت اصول اخلاق سازمانی مبادرت ورزند. در سال های اخیر مبحث رضایت مشتری توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی تکنولوژی اطلاعات به خود جلب کرده است و سازمان ها به منظور بالا بردن کارایی خود ارتقا رضایت مشتری را به عنوان ابزاری سود مند شناسایی کرده اند. آگاهی روز افزون سازمان ها بر اهمیت نقش مشتری به عنوان مهمترین دارایی باعث شده است که سازمان ها روابط با مشتریان به عنوان مبادلات سودمند بنگرند. هدف از تدوین این تحقیق بررسی تاثیر اخلاق سازمانی بر رضایت مشتری در سازمان می باشد.

کلمات کلیدی :
اخلاق سازمانی، رضایت مشتری، سازمان، کارکنان


مشاهده مقاله
21
دانلود
4
تاریخ دریافت
۰۳ آذر ۱۴۰۳
تاریخ ریوایز
۳۰ دی ۱۴۰۳
تاریخ پذیرش
۲۶ فروردین ۱۴۰۴